lördag, december 22, 2007

Ny låt på hjärnan

Som vanligt har jag en låt på hjärnan, men för ovanlighetens skull har jag inget emot att ha den där. Videon fick jag skickad till mig på Facebook av en helgonpolare som blev facebookdito, och jag har kollat på den många gånger. Och ja, med "många" menar jag massor. Massor massor massor faktiskt. Varje gång jag tänker på den (vilket är många gånger per dag) ler jag, och det är inte illa alls. Så, vem du nu är som kan tänkas läsa det här: kolla själv (och framför allt, lyssna!).



Tilläggas bör att bandet heter Icke lika med, och finns att kolla närmare på här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det här har inget med själva inlägget att göra, men ändå! Jag brukar alltid hitta din blogg genom att googla "Hansi", och på min hemmadator kommer din blogg då upp som första eller andraträff ungefär.

Nu är jag hos mina föräldrar och på deras dator kommer din blogg inte upp på första träffsidan ens, men däremot "Hansi, the girl who Loved the Swastika".

Jag vet inte om det säger något om googles olika landsinställningar eller om mina föräldrars dator(?) men lite sjukt var det.

Du har säkert redan sett den, men varsågod:

http://www.scribd.com/doc/8487/Hansi-the-Girl-who-Loved-the-Swastika

Anonym sa...

God jul förresten!