söndag, juni 28, 2009

På väg igen

Torsvik är faktiskt inte speciellt spännande vid den här tiden på dygnet. Hade jag kommit en timme tidigare hade jag i alla fall kunnat se folk på väg hem från krogen, men nu finns det verkligen ingenting som fångar min uppmärksamhet. Jag är helt utlämnad till min egen fantasi, och gudarna ska veta att den inte är något som borde ges alltför lösa tyglar.

Jag har varit ledig sen midsommaraftons morgon, och det var som vanligt en smula för länge. Några dagar går bra, men sen klättrar jag på väggarna. Jag skulle önska att jag hittade på något vettigt, som att städa, diska, eller varför inte rensa i garderoben? Men nej, jag är bara sur och tvär (ingen överraskning där), och hänger vid datorn. Men nej, jag kan inte ens uppdatera bloggen, jag gör ingenting som kan anses vara det minsta vettigt. Jag bävar inför semestern, på riktigt.

På tal om att hänga vid datorn: det har hänt grejer på Helgon. Jag vet inte alls allt, inte på långa vägar, men det jag vet är att jag med spänning väntar på att Likström.se ska komma upp. När den gör det kommer jag troligtvis att avsluta mitt helgonkonto, eftersom jag misstänker att det inte kommer att vara mycket aktivitet där. Vi får väl se. Just nu är jag mest frustrerad över att det inte har kommit upp än, snart kommer det vara för sent (och med "för sent" menar jag att jag inte kommer att kunna registrera mig på studs när det äntligen kommer upp, utan måste vänta en vecka på att få tag på uppkoppling igen).

1 kommentar:

meta sa...

likström lät väl.. tja, intressant???

du kan väl lämna en rapport sen?