lördag, juni 13, 2009

Ett puckos bekännelse

Uppenbarligen är jag dum i huvudet, så ett tips till dig som läser: är det något du känner, tycker eller vill, var tydlig. Jag förstår nämligen inte hintar. Är det något viktigt som behöver göras eller beslutas, ge mig gärna nåt slags heads up så att jag har en rimlig chans att göra något innan det är för sent. Ett exempel helt taget ur luften: skicka inte ett sms natten mellan fredag och lördag om att saker som är viktiga för dig kommer att kastas under helgen om du inte hämtar dem. Snälla, gör inte så, särskilt inte om du vet att jag är på väg till Holland, och ska vara borta en vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror knappt att det är sant, men det finns alltså fler människor som inte är tankeläsare! /Carina

Lena sa...

Men? Vad i helvete? Så kan man ju inte göra!
Jag antar att du återigen har att göra med idioter..?
/Lena

meta sa...

Jag är inte heller tankeläsare.

Du är inte pucko, hansi.