tisdag, juni 05, 2007

"Vi vill ha dig"

Idag hade jag bestämt mig för att tacka nej till jobbet jag blivit erbjuden. Eftersom jag inte har någon lastningserfarenhet kändes det dumt att börja med det tyngsta. Så, väl tillbaka på åkeriet sa jag som det var: jag är för långsam, och jag vill inte sinka alla genom att ta ett jobb jag inte är hundra på att jag klarar av snabbt och lätt.

Det visade sig att det inte var några problem, de hade en annan tur på lager, för som de sa: "vi vill ha dig". Så, nu verkar det bli Stockholmskörning. Vi får se hur det går. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var det den gick? Jo! Stockholm, Stockholm, stad i världen. Stockholm, Stockholm världens stad... osv. Så kör Stockholm (vad det nu innebär... av och an?)

Gratulerar till att ha haft förmånen att tacka nej till ett jobb och genast bli erbjuden ett nytt! Och det är verkligen sjukt coolt att du fixade korten!!!

Anonym sa...

Svinigt bra, Hansi! Det kommer att bli bra i Estocholmo, det vet hams sira och hemmes brur och alla.

millabadilla sa...

Meh! jag har missat helt! GRATTISSSSSSSS!!!