torsdag, juni 14, 2007

Första dagen

Idag var det första dagen på egen hand. Jag skulle kunna berätta om alla gånger jag åkte vilse, hur långt jag åkte extra för att jag fick hjärnsläpp, hur det var att välta en bur (medan personen som ska ta emot varorna säger "det var ju inte bra" och går), hur det var att slå i smalbenet när jag halkade från det översta trappsteget till bilen, hur det är att komma tillbaka till släpet (sen som sjutton) och upptäcka att det står en jävla brödbil två meter framför, hur många timmar sen jag blev ... alltså, jag skulle kunna berätta att den här dagen var bland det vidrigaste jag varit med om på flera år, men det gör jag inte. I stället kan jag berätta att det var maffigt som fan att köra på egen hand, och inget i körningen gick fel. Det var bara att jag inte hittade. ;)

Nu är jag trött som fan (jag kom hem för en timme sen ungefär) och ska strax lägga mig. Jag ska bara kolla upp vad jag ska ta för väg imorgon, och försöka lugna ner mig lite.

Inga kommentarer: