tisdag, maj 23, 2006

de där tre små orden ...

Tänk att det ska var så förbannat svårt att säga dem. Jag har funderat på det länge, och jag har kommit fram till att jag faktiskt bara har sagt det till en person i hela mitt liv. Är inte det helt uppåt väggarna? Jag menar, jag har inte sagt det till min pappa (fastän jag gör det), jag har inte sagt det till mina systrar (fastän jag gör det). Vad kan det bero på? Troligtvis är det bara för att jag är så förbannat feg, och tycker att det känns meckigt att bli sådär känslosam.

Jag vet inte om jag kommer att säga det någonsin (men förhoppningsvis kan jag komma fram till att det inte är så farligt att säga det, att de faktiskt inte kommer att skratta). Förhoppningsvis vet de redan om det, men om det inte är så, och någon av dem läser så kommer det här:

Jag älskar er!

Inga kommentarer: