söndag, maj 01, 2011

Det händer

att jag helt stänger av världen runt omkring mig. Jag jobbar, och när jag kommer hem träffar jag inte en själ, jag bloggar inte, jag lever knappt. Jag har inte en sån period nu, i stället passar jag på att vila upp mig när jag jobbar.

Varje dag jag är hemma har jag minst en sak att göra, och en person att träffa. Det är en lisa för själen att upptäcka att vännerna finns kvar, och att jag dessutom verka ha kvar förmågan att träffa nya. Så, livet är rätt fint.

Dessutom ser jag nu, efter att ha gjort en ögonlaserbehandling. Besvikelsen över att inte ha blivit som Cyclops i X-men: total.

2 kommentarer:

MrGul sa...

Åh! Det där med ögonlaser har jag faktiskt funderat på. Upptäckt att min syn blivit väldigt mycket sämre på extremt kort tid och det är onekligen läge för någon form av åtgärd. Hur dyrt var det, hur lång tid tog själva lasrandet och hur lång var återhämtningsperioden?

hansi sa...

Det kostade typ 35k, lasrandet tog ett par min för båda ögonen, och jag var fräsch nog att köra dagen efter. Så galet jävla värt det!