söndag, maj 07, 2006

Bort bort bort med håret!

Ja rackarns... ibland vet jag inte om jag ska skratta hysteriskt eller bara sucka nedstämt. Idag har jag fått lära mig hur en ska se på kroppsbehåring (som om jag inte visste det tidigare). I den här artikeln så får vi möta Robert, 32, som har vaxat bort sitt könshår. På bilden har hans tröja glidit upp, och en får en glimt av den nedre delen av hans mage. I artikeln står det
Det känns fräscht. Man slipper de utslag man får från rakningen. Dessutom räcker vaxningen längre.
Läs det igen: "[...] Man slipper de utslag man får från rakningen." Titta nu på Roberts mage. Vad ser vi där? Är det månne ...? Kan det vara ...? Ja, nog fan är det utslag (jag skulle säga inflammerade hårsäckar, men vem är jag att bedöma?). Jag är ledsen, Robert.

Efter den informativa lilla intervjun med Robert, 32, får vi en liten lista från Aftonbladets egen mode- och skönhetsexpert, Sofi Fahrman. Här får vi reda på att det enda hår en kvinna ska ha på är på huvudet, och där ska det vara "sexiga lockar". Ja, det är bara att läsa och förundras. Själv funderar jag mest på att ta fram kameran och fota mina håriga tår, och skicka bilden till Sofi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror tåhåret är okej om det är sexigt lockat.

hansi sa...

Asch då, jag som brukar använda plattången så att det ligger snyggt. Fram med locktången alltså?

Anonym sa...

hansi..du är mysko..jag vet inte om jag gillar dina håriga tår..men jag älskar dig iaf syster!
och istället för att locka det varje dag..varför inte permanenta..då kanske du kan matcha dina vätskande sår i huvudet..med några på tårna..;)