onsdag, januari 17, 2007

Hemma på lunch

Idag ska jag köra lastbil hela dagen, och så här i halvtid vete sjutton vad jag ska säga egentligen ... Jag har mest fått köra på yttepyttesmå gator, trånga som sjutton. Dessutom har det bitvis varit så trångt att jag fått låna av trottoaren. Jag kör dessutom en gammal och mycket högljudd bil idag, och min lärare pratar väldigt tyst. Det innebär att jag ofta får fråga vad han sa, och så skriker han tillbaka. Jag gillar inte honom, han gillar inte mig.

Kort sagt: helt jävla fantastiskt går det inte idag.

[Uppdatering: Från att ha kört på yttepyttesmå gator i villaområden på förmiddagen, till att köra på smalsmala vägar ute på landet på eftermiddagen. Jag har kört förbi Julpa, jag har kört igenom Barkarö, jag har ... alltså, jag körde förbi en massa små ställen med knepiga namn, men jag verkar ha glömt dem alla. Och ja, du får gärna kalla mig feg för att jag bara körde högst 60 på 70-sträckor (hell, ibland körde jag så sakta som 35 när det var som isigast och krokigast). Tyvärr gick det inte så mycket bättre på eftermiddagen. Jag gjorde ett par helt perfekta rondellkörningar, men då satt läraren och kollade igenom sin mobil.]

Inga kommentarer: