tisdag, december 19, 2006

En sista sak innan jag går och lägger mig

Jag gillar att läsa bloggar, andras alltså. Det lustiga är, att när jag ska utbyta bloggtips med folk jag känner, så brukar det visa sig att vi läser samma bloggar redan. Den absolut mest vanligt förekommande (förutom Tjuvlyssnat), är Brudens blogg om brudar. Jag vet att jag har skrivit om den tidigare, men jag måste banne mig tipsa om den igen, den är fullkomligt briljant. Här kommer förresten en liten bekännelse (och nej, jag är inte 14 även om det nu kan verka så): jag är lite nöjd med mig själv att jag hittade dit innan QX-artikeln, och jag är nöjd att jag i alla fall i delar av min bekantskapskrets har hjälpt till att sprida ordet om Bruden som vår frälsare. Eller nåt. :) Som sagt, jag vet att jag är fånig, men sån är jag. Och ja, jag V E T att det är måååånga som läst den bloggen lååångt mycket längre än jag, men var i alla fall inte sist dit. :P

Var var jag? Jo, bloggar var det. Jag läser även Damons lista, även om jag tycker att det är på tok för långt mellan uppdateringarna, samt JennyW:s webblogg (även om jag gör det mycket sporadiskt). Kort sagt: jag läser bloggar av folk som har något att säga, och som säger dem på ett sätt att det är värt att läsa. Det enda jobbiga är att det blir tusen gånger svårare att skriva själv. :/

Så, länktips från mig till dig (vem vet, det kanske t o m är "er"?)!

Inga kommentarer: