fredag, maj 28, 2010

Jag blir så trött,

främst på mig själv. Jag skrev ett långt inlägg om saker jag är dålig på, och ärligt talat: listan skrämmer mig. Den skrämmer mig dels för att den var så lätt att skriva, och dels för att det är så vansinnigt negativt att sätta sig och fundera över vad jag är kass på.

Det började förstås i att jag behövde peppa upp mig själv, och funderade lite över vad jag är bra på. Det första som dök upp var "jag är bra på att hitta dåliga saker med mig själv". Vad sägs om den peppningen inför helgen? Jag borde inte sitta inne och stirra på dammet som lagt sig överallt, jag borde ligga på en filt i Engelska parken och njuta av att det snart är sommar.

2 kommentarer:

meta sa...

Du är bäst på att vara hansi.

Och det är inte dåligt alls, måste väga upp minst 100 av allt dåligt du nånsin kan komma på.

hansi sa...

Tack fina meta, jag ska tänka på det när saker jävlas! :)