söndag, juni 07, 2009

Det blåser i Malmö

Jag sitter i hamnen i Malmö (oväntat, inte sant? Förresten, när jag var liten trodde jag att det var "Intressant?" som sades. Jag tyckte att det lät en smula störigt.), och får troligtvis snart åka på färjan. Jag är på väg till Holland för andra gången på kort tid. Från inget till allt liksom. 

Jag hade David med mig senast, dels för att jag ville träffa honom, och dels för att jag ville visa vad jag gör. Jag misstänker att han var ganska oimponerad faktiskt. Ska jag vara ärlig (och varför skulle jag inte vara det?) tror jag att det mest lutade åt uttråkning. Jag måste erkänna att jag bitvis förstår det. Är en inte alls intresserad av lastbilar eller lastbilsåkning kan det nog bli vansinnigt segt. Jag är glad att han var med i alla fall.

5 kommentarer:

Maggan C sa...

Hur kan man åka med dig i ett transportmonster UTAN att bli impad??????

nina sa...

Jag följer gärna med ngn gång i sommar när jag fått mitt sommarschema så jag vet hur jag jobbar!

Astrid sa...

Meh! Han har bara inte sett ljuset.

hansi sa...

Jag tror att det helt enkelt är så att han inte är lättimpad, utan snarare åt det ruskigt svårimpade hållet. Han sov inte _hela_ vägen i alla fall. ;)

sömntutan sa...

Jag är ju intresserad av dig, och inte av lastbilar. Jag är imponerad av dig, och inte av lastbilar. Jag älskar dig, och inte lastbilar. Hoppas det är gott nog ;-)