tisdag, november 07, 2006

Inte fullt så bra som det låter

Idag har jag dieseljeans på mig. Tyvärr betyder det i mitt fall att jag har ett par helt vanliga jeans, med diesel på. Note to self: tanka inte med alldeles för stora och klumpiga handskar på. Det blir inte bra.

Jag har äntligen varit i Fagersta idag, men bara för att lämna in en lastbil på besiktning. Någon dag ska jag väl ta mig dit ändå, utan lastbil, och i annat ärende. ;)

För övrigt är upproret nära på skolan. Jag står bara bredvid och myser.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fagersta???? Vad har jag missat??

hansi sa...

Jag märker att jag ibland skriver saker jag har tänkt på, men inte sagt (eller skrivit). Nu tänkte jag mest på att min gamla kursare bor i Fagersta, och jag har tänkt att jag ska komma iväg dit och hälsa på någon gång. Nu blev det ju inte så mycket sånt (eller inget alls faktiskt), men nästa gång kanske. men som sagt, då blir det nog utan lastbil. ;)