tisdag, juli 11, 2006

Folk jag tänker på

Jag är dålig på att höra av mig till folk. Det finns en massa personer jag vill ha kontakt med, men som jag är för lat eller bara blyg att höra av mig till. Med blyg menar jag mest att jag känner mig dum att jag inte har hört av mig. Ibland så har en en chans, men så missar en den. Då känns det svårare och svårare att höra av sig sen. Jag har en lista, utan inbördes ordning:

  • Camilla Star
  • Matilda Elgerud
  • Linda-Marie Gabrielsson
  • Anna Mathson
  • Anna Wåglund Söderström
  • Javiera Cifuentes
  • Petra Östlund
  • Marie Gustavsson
  • Maria Jacobson
  • Johanna Ström
  • Stefen Schubertsson
  • Sofia Haara
  • Ingela Visuri
  • Ulrika Frändén
  • Mikaela Bexar
  • Elin Bäckström
  • Astrid Claeson
  • Märit Frändén
  • Anna Nielsen
Det är bara dem jag funderat på den senaste tiden, det finns säkert många jag har glömt. Lisa, Simone, Angelica, er tänker jag på, och hör av mig till. Kanske för att det ni är på mig hela tiden? ;) Rackarns, jag är verkligen kass på att höra av mig. Kanske blir det här ett sätt att sparka igång mig själv?

Om nu någon skulle få för sig att typ googla på sitt namn, och hitta sig själv på listan och inte vilja vänta på att jag hör av mig, så är det bara att slänga iväg ett mail. Min adress är förnamn@efternamn.se. Annars har jag kvar samma nummer som jag har haft typ ... alltid. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej!
vet inte om det går att lämna inlägg längre, men jag är en av dem som är med på listan... =) Hittade detta via eniro, vilken sökmotor! He he.
Jo, jag finns kvar, men inte på samma ställe som förr vilket ibland känns skönt å ibland trist. Jag finns på liten_vitsippa2@yahoo.se till att börja med. Vem jag är? Maila och se... men Arthuuurrr helsar lite me... men bara lite...